Kampvuur

https://http://wildkamperen.wizardweb.nl
Reserve ribben
Gepost door : Bieelke
Op: 31/10/2004 10:19
<br />
Jaja, 11 dec 2004 is 't weer zover dan gaan wij weer ribbetjes afkluiven het liefst goed scherp gekruide ribbjes.<br />
Heeft iemand een ander adres gevonden, want bij E.P te W. heb ik het nou wel eens gezien. De laatste keer gebeurde er niets behalve dat ene paartje dat op hun eerste date was waarvan het vrouwtje meer intresse had voor onze tafel dan voor die vent die voor haar zat. En de slagroom was ook al oke.<br />
Dus heeft er iemand een idee laat het via deze of andere weg horen.<br />
de gr.<br />
Bieelke

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

Gepost door: SARS
Op: 09/12/2004 13:03
Dat is een stuk van Theo Maasen Sven....

Gepost door: Mukkert
Op: 09/12/2004 15:54
We gaan ervan uit dat iedereen op het forum heeft gekeken. Laten we afspreken op het Station in Weert, 19.10 uur?<br />
Ik bel wel met Carioca om te reserveren voor 7 man. Als het vol zit, bel ik wel wat anders. Mits onbeperkt spare-ribs. Maar het blijft Eindhoven, dus messen en boksbeugels maar weer uit de kast halen, mensen.

Gepost door: Bieelke
Op: 09/12/2004 20:08
Dus even een resume we gaan op 11 dec. a.s. om 19.10 vanaf het station in Weert naar Eindhoven om daar bij een nader te bepalen Vreetschuur Spare-ribs op wat voor een manier dan ook aan te vallen. En gaan hopen op een toetje met slagroom gemaakt van links gedraaide geitenyoghurt.<br />
DE gr. Bieelke<br />
P.s. we moeten wel van te voren een strootje trekken wie de volle mep gaat betalen voor de trein (zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen in dit forum heeft Ilona 6 kaartjes met 40% gesponserd.) :> :>

Op: 10/12/2004 10:36
Zaterdag dus lekker naar EINDHOVEN:<br />
www.estate-ware.com/image/eindhoven.mp3

Op: 10/12/2004 11:19
nog meer EINDHOVEN:<br />
www.estate-ware.com/image/eindhoven2.mp3

Gepost door: Mukekrt
Op: 10/12/2004 16:39
Dat strootjes trekken hoeft waarschijnlijk niet, Ik kan ook nog wel aan iets kortingachtigs komen. Bij Carioca is gereserveerd, voor 8 hoofden.

Gepost door: akro
Op: 11/12/2004 11:19
Ja, ja ook hij geeft eens een reactie.<br />
Dat laatste kaartje voor de volle mep pak ik wel, want ik heb ook voor een aantal personen 40% korting.<br />
see you at 1910

Op: 12/12/2004 16:39
Ribben knagen was erg gezwellig maar heb wel (hard)houte kop :>

Op: 12/12/2004 19:31
Een duffe (hard)houten kop zoals ik heb zul je bedoelen.<br />
Het is nu 24 uur na het begin van ons uitje.<br />
En het maakt nog steeds indruk op me.<br />

Gepost door: Stevele chan
Op: 14/12/2004 19:17
He stoere mannen. !!! hoe is ??? het is inmiddels dinsdag dus het zal wel wat beter gaan.... beetje bijgekomen allemaal van de kater ! ja, dat heb je als je allemaal de 30 gepasseerd bent dan kun je er niet meer zo goed tegen. hoeveel hebben er weer moeten k.ts.. hi hi... och jae.. Ich hoop det het weer waat beter gaet met uch, gae het in eerder geval genoten heb ich auch met gehoord. haje. ich zeen det de volgende al weer gepland is.. <br />
vae mogen weer neet met <br />
vul plezier

Gepost door: Bensven
Op: 14/12/2004 19:29
Schade rapport:<br />
- Bensven: Hardhouten kop, tot ca 15:00 uur, niet moeten kotsen (tenminste niet waar ik bij ben geweest)<br />
- Sars: Harhouten kop.<br />
- Bielke: Hardhouten kop & misselijk.<br />
- M Ukkert: Hardhouten kop en moeten kotsen<br />
- Rene Jansseen van de vakantie: Hard houten kop (?)<br />
- Akro: ?<br />
<br />
Maar het was wel lekker, gezellig en voor herhaling vatbaar!!!<br />
:>

Op: 15/12/2004 12:51
ffe een toevoeging op de schade lijst.<br />
Ik had het ook tot maandag morgen zeer koud.<br />

Op: 15/12/2004 22:21
Tja, Brabants bier valt nooit goed en in de Harmonie hebben ze volgens mij ook nog Brabants bier

Op: 15/12/2004 23:08
Dan Maar 'ns een Belgisch biertje proberen volgende keer.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |