| Reserve ribben |
| Gepost
door : Bieelke
Op: 31/10/2004 10:19 |
|
<br /> Jaja, 11 dec 2004 is 't weer zover dan gaan wij weer ribbetjes afkluiven het liefst goed scherp gekruide ribbjes.<br /> Heeft iemand een ander adres gevonden, want bij E.P te W. heb ik het nou wel eens gezien. De laatste keer gebeurde er niets behalve dat ene paartje dat op hun eerste date was waarvan het vrouwtje meer intresse had voor onze tafel dan voor die vent die voor haar zat. En de slagroom was ook al oke.<br /> Dus heeft er iemand een idee laat het via deze of andere weg horen.<br /> de gr.<br /> Bieelke |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |
| |
| Gepost door:
SARS Op: 31/10/2004 11:39 |
|
| Eindhoven is altijd leuk stappen en daar heb je ook een Mexicaans rest. dus lekker hot ribs.... We kunnen met de trein naar Eindhoven en mijn lief Annytje wil ons waarschijnlijk wel halen.... | |
| Gepost door:
zilverdingske Op: 31/10/2004 13:48 |
|
Tja, als ik dan een lief Annytje ben wil ik jullie natuurlijk graag komen halen :> . Stel je voor dat jullie het met één saai paartje moeten doen als entourage ,nee, dan gun ik jullie echt méér.<br />So if it's Eindhoofuuh, I'll drive you guys home |
|
| Gepost door:
Beelke Op: 31/10/2004 17:12 |
|
| Ja maar dat is heel aardig maar passen wij wel allemaal in jouw vervoer middel anders moet je meschien wel 3 keer heen en weer rijden en dat vindt je natuurlijk ook niet leuk.<br /> Maar als je je verplaatsen in jouw vervoermiddel leuk vindt moet je dit vooral niet laten.<br /> de gr. Bieelke |
|
| Gepost door:
SARS Op: 31/10/2004 17:35 |
|
| Als we met meer dan 4 personen zijn gaat het inderdaad niet. Nu weet ik wel dat Anny heel aardig is maar ik ga ervan uit dat ze niet de enige aardige vrouw is op deze aardklo(o)t.... Zo wel dan heet iemand de hele avond "Bob" of we zullen een busje moeten huren maar dat is tot max. 8 personen toch ?.... | |
| Gepost door:
SARS... Busje komt zo Op: 31/10/2004 17:38 |
|
| Oja... Anny brengt en haalt ons met dat busje... even voor de duidelijkheid... | |
| Gepost door:
Bieelke Op: 01/11/2004 22:02 |
|
| Maaruhhh, het is toch BOB en Annie deze kunnen toch niet allebij achter het stuur zitten dat gaat nooit goed komen mer die 2.<br /> Zullen we maar zeggen hee
|
|
| Gepost door:
Bieelke Op: 01/11/2004 22:04 |
|
| We kunnen ook een zet dit even op de gevoelige plaat apparaat meenemen en dan de plaatjes van de afgekloven ribjes op de site zetten en dat je dan moet raden wie ze afgekloven heeft. :> :> :> :> | |
| Gepost door:
Samen met Bob :) Op: 02/11/2004 15:11 |
|
Oooooooooooooooooooooh samen met Bob :> zo romantisch Tuurlijk kan dat wel. Een van ons tweetjes rijdt er wel op de brommer naast
|
|
| Gepost door:
SARS... Busje komt zo Op: 03/11/2004 14:42 |
|
| Fotoding meenemen is een goed idee.... kan er ook mee filmen... kan ik filmpje maken hoe Sven de ribs "afknabbeld" zonder vlees binnen te krijgen... is lachen... is wel wat pijnlijk voor de negertjes in de 3e wereld :> | |
| Gepost door:
bieelke Op: 07/11/2004 22:43 |
|
| Maar dan wel beschaafd met mes en vork.<br /> Bytheway effe iets angers d'r reagieeere d'r mer weinig he??
|
|
| Gepost door:
SARS Op: 09/11/2004 09:33 |
|
Heb je gelijk in.... misschien hebben ze drempelvrees <br /><br /> Misschien kun je iedereen mailen dat ze voor ribben eten op dit forum moeten kijken....<br /> <br /> Is wel balen... Anny en ik jaren gewerkt aan de site en nu reageerd niemand :< |
|
| Gepost door:
Bieelke Op: 10/11/2004 23:29 |
|
| We kunnen natuurlijk ook iets afspreken om te gaan eten en dat zonder die andere iets te laten weten waar we dan gaan kluiven.<br /> Degene die dan wel hier kijken weten dan tenminste waar we gaan eten.<br /> <br /> We kunnen natuurlijk ook alle vrouwen uitnodigen behalve dan onze eigen om met ons mee te gaan spare-ribs kluiven. |
|
| Gepost door:
Bensven Op: 11/11/2004 08:00 |
|
| pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep eukers!<br /> <br /> Kort samengevat: 1 Animo met MES en vork!<br /> <br /> Bensven
|
|
| Gepost door:
Zilverdingske Op: 11/11/2004 09:41 |
|
| Good plan Bieelke,<br /> gewoon gaat, die hier niet kijkt heeft pecht <br />En die vrouwen? Nog veel beter plan, betekent dat meteen dat ik van mijn chauferende plichten ben ontslagen Of zal ik jullie geblinddoekt brengen zodat ik niet weet waar jullie naar toegaan <br />I am confused am I confused :< ?<br />Help me<br />
|
|
| Gepost door:
Bieelke Op: 11/11/2004 19:03 |
|
| Jaja, het begint te komen er wordt alweer wat meer gereageerd.<br /> Nu nog de rest bereiken en het kan loos gaan. Ik bedoel natuurlijk niet dat die loos meegaat. jeweetwel loos.<br /> Trouwens dat blinddoek rijden lijkt mij als mede passagier (niet geblindoekt) wel een hevige ervaring, je ziet namelijk vanalles op je afkomen tijdens zo'n rit.
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |