| Reserve ribben |
| Gepost
door : Bieelke
Op: 31/10/2004 10:19 |
|
<br /> Jaja, 11 dec 2004 is 't weer zover dan gaan wij weer ribbetjes afkluiven het liefst goed scherp gekruide ribbjes.<br /> Heeft iemand een ander adres gevonden, want bij E.P te W. heb ik het nou wel eens gezien. De laatste keer gebeurde er niets behalve dat ene paartje dat op hun eerste date was waarvan het vrouwtje meer intresse had voor onze tafel dan voor die vent die voor haar zat. En de slagroom was ook al oke.<br /> Dus heeft er iemand een idee laat het via deze of andere weg horen.<br /> de gr.<br /> Bieelke |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |
| |
| Gepost door:
zilver Op: 19/11/2004 12:44 |
|
| Carioca BV <br /> <br /> Adres: Grote Berg 4 5611KK Eindhoven Tel : 040 2455337 Fax : 040 2457822 <br /> Lokatie: Eindhoven <br /> 04-06-2003: Recensie door Erwin Timmerman <br /> <br /> Op de hoek van de Grote Berg, tegenover het Eindhovens Dagblad, zit het Braziliaanse eetcafé Carioca. Ik kom er al jaren en ze maken nog steeds de lekkerste spare ribs die ik ooit gehad heb. Op maandagavond en dinsdagavond zijn die nog extra goedkoop ook (€ 7,95).<br /> <br /> Ambiance<br /> Het is een gezellig restaurantje, waarin, naast mooie warme houtkleuren, de kleuren groen en geel (van de Braziliaanse vlag) in ruime mate aanwezig zijn. In het midden staat een soort eilandje met een nep-jungle erop. Nep-palmbomen met knuffelbeesten (een knuffelslang!!) erin, kleine knuffelaapjes die aan touwtjes (eh, sorry, "lianen" van het plafond hangen, en als klap op de vuurpijl een levensgrote knuffel-chimpansee in een gele overall-broek op een fiets. Erg melig, grappig en leuk. (4 vorkjes)<br /><br /> Originaliteit/Kwaliteit<br /> <br /> De kwaliteit van de spare ribs is werkelijk subliem. Zo goed, dat ik er nooit iets anders durf te bestellen omdat ik het jammer vind dat ik dan de spare ribs niet gehad heb. Maar er staan allerlei lekkere dingen op de kaart (mexicaanse bonenschotel, gerechten met stukjes kipfilet etc...) dus misschien de volgende keer... :-) Mijn vrouw heeft er ooit gevulde paprika's gehad en die vond ze ook verrukkelijk.<br /> <br /> Maar goed, deze keer maar weer de spare ribs genomen. Op normale dagen kun je die onbeperkt eten voor 12,95. Op maandag en dinsdag voor 7,95, maar dan niet onbeperkt. Je krijgt dan een groot bord met 2 spareribs, een bolletje mexican rice (of Brazilian rice zal het in dit geval wel zijn), platte brede friet, een behoorlijke hoeveelheid lekkere rauwkostsalade en twee sausjes (knoflooksaus en whiskeysaus). Je kunt extra spare ribs bestellen voor € 2,- per stuk. Aangezien ik aan 3 spare ribs wel genoeg heb (en mijn vrouw zelfs aan 2), zit ik dan nog steeds € 3,- onder de normale prijs. Plus het feit dat je je niet "verplicht" hoeft te voelen zo veel mogelijk te eten, om maximum profijt uit een onbeperkte maaltijd te krijgen :-) En zó gezond zijn spare ribs nou ook weer niet, om je daar helemaal lens aan te eten... kortom: wij eten er dus meestal op maandag. Nu ook weer en de spare ribs waren als vanouds verrukkelijk. (4 vorkjes)<br /> <br /> Bediening<br /> De bediening is overvloedig (in aantal mensen), jong en enthousiast, maar wel een beetje slecht gecoördineerd. De vorige keer kwam er iemand onze bestelling opnemen, terwijl we die net hadden afgegeven aan iemand anders, en kregen we tot 2 keer toe een bestelling voor een andere tafel voorgeschoteld, voordat ons eigen eten arriveerde. Ze werken dus zeer enthousiast langs elkaar heen, zeg maar. Ik heb dat destijds in de enquête aangegeven en deze keer waren er geen fouten in de bediening. Misschien zijn ze er beter op gaan letten, of misschien was de vorige keer gewoon al een uitzondering. (2 vorkjes)<br /> <br /> Tevredenheid<br /> Wederom uitstekend gegeten in een gezellig restaurantje voor een zeer schappelijke prijs. Door de prima prijs/kwaliteitverhouding uiteindelijk 4 vorkjes! Een aanrader dus.<br /> <br /> <br /> |
|
| Gepost door:
restaurantsugg. 2 e'hoven Op: 19/11/2004 12:52 |
|
| de recensies komen van http://eindhoven.vorkje.nl/<br /> dit zijn de restaurants die er het best uitkomen.<br /> <br /> Tortillas <br /> <br /> Adres: Tortillas Eindhoven Dommelstraat 34 5611 CL Eindhoven Tel: +31 (0)40-2461088 <br /> Lokatie: Eindhoven <br /> Website: http://www.eetcafe-tortillas.nl/ <br /> Prijsklasse: Gemiddeld <br /> Keuken: Mexicaans <br /> <br /> --------------------------------------------------------------------------------<br /> 14-10-2003: Reactie door Juan (een andere Juan dus)<br /> erg leuk restaurant... lekker eten, goede sfeer en fijne muziek.De spare-ribs zijn hier heerlijk!! Adios... <br /> <br /> Ambiance: <br /> Prijs/kwaliteit: <br /> Algehele indruk: voldoende <br /> <br /> <br /> --------------------------------------------------------------------------------<br /> 07-10-2003: Reactie door mick <br /> Heel lekker eten, niet duur en heel erg gezellig. Vooral de nieuwe spare-ribs zijn erg lekker. Ik vind de cocktail`s ook altijd weer zeer verrassend, elke keer probeer ik weer een andere uit, wat altijd goed uitpakt ! Ga zo door en tot de volgende keer !!! <br /> |
|
| Gepost door:
rest.sugg 3 eindhoven Op: 19/11/2004 12:56 |
|
| Restaurant de Bengel <br /> <br /> Adres: Hotel Restaurant de Bengel Wilhelminaplein 9 Eindhoven Markt 13 Eersel Vincent van goghplein 95 Nuenen Havenweg 30-32 Helmond <br /> Lokatie: Eindhoven <br /> Website: http://www.debengel.com <br /> Prijsklasse: Gemiddeld <br /> Keuken: Grill / Steak / Argentijns <br /> <br /> --------------------------------------------------------------------------------<br /> 05-10-2004: Reactie door Femke <br /> Super leuke avond gehad. Zeer vriendelijk bediening, heerlijk gegeten en helemaal niet duur. Het was echt heel goed. <br /> ------------------------------------------------------------------------------- <br /> 4x De Bengel: Dat Is 4x Ondeugend Lekker Eten<br /> Wat hebben Eindhoven, Eersel, Nuenen en Helmond met elkaar gemeen? Simpel, alle 4 beschikken zij over een ondeugend lekker restaurant waar je budgetvriendelijk kunt lunchen en/of dineren of zelf overnachten (in Eersel en Eindhoven). Restaurant De Bengel is dan ook bij uitstek een plek waar iedereen zich op zijn gemak voelt. Want of je nu snel of rustig wilt eten, uitgebreid of simpel, bij De Bengel vindt iedereen iets naar zijn zin.<br /> <br /> De keuken<br /> De 4 Bengels doen trouwens hun naam eer aan, ook zij zijn een beetje <br /> ondeugend. De keuken bestaat voornamelijk uit pittige gerechten en <br /> specifieke Cajun kruiden. Vrijwel alle gerechten worden bereid op <br /> de grill. De spare-ribs zijn bijvoorbeeld sinds jaar en dag een begrip <br /> en worden bereid volgens een authentiek recept uit Cuba. In alle Bengels <br /> wordt overigens dezelfde menukaart gehanteerd. Zo is er al een drie <br /> gangen menu vanaf 21 Euro<br /> Toch heeft iedere Bengel zijn eigen identiteit <br /> <br /> <br /> |
|
| Gepost door:
Mark K. Op: 29/11/2004 18:10 |
|
| Dag mensen,<br /> <br /> mail d.d. 29 nov: <br /> Zoals al een tijdje bekend is, is het op 11 dec. weer spare ribs smauzen.<br /> Momenteel zijn er 2 ideeën<br /> * Eindhoven (nog geen restaurant bekend), brassen in de stad en met de laatste trein terug naar Weert<br /> * Maaseik (Sven, weet jij een adresje) en dan met Yellow Cab terug. Of er moeten mensen willen rijden.Voorstel is om naar de plek met de meeste stemmen te gaan. Heb je nog meer tips voor restaurants of iets anders, geef even door. <br /> <br /> |
|
| Gepost door:
Zilverfeetje Op: 29/11/2004 18:14 |
|
| Wat Wiko betreft:<br /> die komen - ik dacht - de dag ervoor pas terug en hij moet mogelijk/waarschijnlijk werken, dus of hij meegaat is onzeker |
|
| Gepost door:
Fupie Op: 29/11/2004 22:32 |
|
| Bedankt, Anny voor het doormailen van het adres van de site. <br /> Ook Rooy zal zich d'r maar 'ns mee gaan moeien. Schijnbaar gaan er aardig wat mukkers mee. Altijd goed. Eindhoven is 99.99999% zeker, gezien de reacties. Taxi(busje) is prima, kan ook met laatste trein terug en dan nog ff suppen in Weert. Zal wel kort avondje in Eindhoven zelf worden in dat laatste geval. Dus wat mij betreft taxi huren. |
|
| Gepost door:
Bensven Op: 30/11/2004 07:33 |
|
| In den Bosch (in de Lange Putstraat) zit nog een buitengewoon goed zuid en latijns amerikaans restaurant El Pequeno. Ik bensven er paar keer geweest, gewoon super!<br /> <br /> Taxi terug is wat mij betreft voor Eindhoven geen optie, van de dames is er maar één zonder rijbewijs (voor de auto wel te verstaan). :> En anders kan een van ons nog wel een pruik op en twee ballonen onder blouse/trui danwel T-shirt doen.
|
|
| Gepost door:
SARS Op: 30/11/2004 11:46 |
|
| Anny komt ons al halen in Eindhoven, er zal toch nog wel iemand zijn die dat voor haar mannetje wil doen? Is echt leuk hoor, dingen voor elkaar doen en elkaar blij maken :> | |
| Gepost door:
Bensven Op: 30/11/2004 13:08 |
|
Maar pas wel op dat je met dat soort fratsen niet met een druppende kraan blijft zitten .
|
|
| Gepost door:
zilverdingske Op: 30/11/2004 13:51 |
|
Al dat gepraat over kranen begint op mijn blaas te werken <br /><br /> Even voor de handigheid:<br /> taxi is niet echt optie begrijp ik.Dus voorstel kan zijn:<br /> Als jullie naar Eindhoven of Maaseik gaan en ik de eerste aanmelders in autootje prop, desnoods met geweld al dan niet zinloos;dan zijn Marc B., Sven en Juan onderdak, evt. kan Mark K. er nog bij . <br />Wat mij betreft maakt ophaaltijd niet uit, dus of het 12 of 2 of later is, doesn't matter. <br /> Zijn jullie met 8 dan redden we het al met 2 draifwaifs :> <br /> En anders 3,toch?<br /> Gaat helemaal goed komen :> |
|
| Gepost door:
Bieelke Op: 30/11/2004 19:08 |
|
aat het dan toch nog goed komen met dit Spare-rib forum, eindelijk <br />Zilverdingske bedanktj.<br /> We moeten alleen zoals ik het voorgaande gelezen heb nog iemand warm maken om als illegale taxi te dienen en een back-up voor zilverdingske als het mis mocht gaan met geblindoekt rijden en/of als ze ruzie krijgt met BOB.<br />Eindhoven it is " ze kennen het begrip onbeperkt daar toch wel He
|
|
| Gepost door:
SARS Op: 30/11/2004 19:15 |
|
Ik weet niet of ze het begrip onbeperkt kennen maar als wij een onbeperkte beurs hebben, dan hebben zij onbeperkt ribben... Is ook wel te doen hoor, zolang we ze maar goed afknabbelen, he ? maar gelukkig doen we dat ook allemaal
|
|
| Gepost door:
SARS Op: 30/11/2004 19:18 |
|
| Bij Carioca BV kunnen we onbeperkt eten... quote "Maar goed, deze keer maar weer de spare ribs genomen. Op normale dagen kun je die onbeperkt eten voor 12,95" :> :> :> :> :> | |
| Gepost door:
zilver & sars Op: 01/12/2004 11:10 |
|
om zeker te zijn dat jullie de beste plek kiezen om ribkes af te kluiven, gaan we ff kijken of er in Dublin nog een leuke tent hiervoor is te vinden <br />Maandag kunnen we jullie laten weten of Eindhoven/Maaseik de beste optie is, of dat jullie toch naar het Temple Bar district moeten <br />In dat laatste geval weet ik niet of ik (al dan niet geblinddoekt) kan rijden <br /><br /> Slán agat (goodbye) & Sláinte chugat (Good health to you) <br /> &
|
|
| Gepost door:
Fuper Op: 01/12/2004 15:43 |
|
| Mukkers,<br /> Ik zal mijn wederhelft eens polsen om te kerren van e'hoven naar Weert. Of ze om 2.00 uur nog zin heeft om op en neer te rijden vraag ik me af. Als ze daar toch al is (omdat ze ons ook brengt?) en dan tot ... uur bezig is met iets, zie ik meer perspectieven. |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |