Kampvuur

https://http://wildkamperen.wizardweb.nl
RIBBEN
Gepost door : SARS
Op: 05/09/2007 22:35
Heren, is het niet weer eens tijd voor ribben ? <br />
Graag hieronder ff hieronder aangeven welke datum schikt..<br />
<br />
15 sep Juan<br />
22 sep Juan<br />
29 sep Juan<br />
6 okt Juan<br />
13 okt Juan<br />
20 okt Juan<br />
27 okt Juan

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

Gepost door: Rene Jansseen
Op: 08/10/2007 12:41
Ik heb even geinformeerd bij een kennis uit Den Bosch, maar deze was niet zo<br />
enthousiast over de tent Tortilla's. Ze zou wat alternatieven mailen naar mij.<br />
Dus nadere info volgt (of niet).<br />

Gepost door: Sambouka Bertje
Op: 08/10/2007 20:08
Volgens Sonja Bakker zijn spare Ribs een must voor elke bewuste mukker , een streling voot de tong en perfekte aanvulling op een op en top dieet , of ik heb het boek niet goed gelezen , maar het klonk erg aannemelijk <br />
<br />
dus kort om bestel de extra ribjes maar alvast ???<br />
<br />
tja en Trier ... tussen weert en Trier moet toch nog wel ergens een nog wel een<br />
on ondekte mexicaan rond lopen met super ribjes ..<br />
<br />
mocht dit niet het geval zijn wik ik best wel naar Trier ( mits daar dan ook meteen kermis is , ik moet tenslotte Afkikken naar weert kermis

Gepost door: sars
Op: 11/10/2007 11:27
Rene,<br />
<br />
Als je een alternatief hebt dan hoor ik dat graag <br />
<br />
Ik wil best reserveren maar ik wacht wel totdat jij met wat komt, de ribben moeten tenslotte wel goed zijn <br />
<br />
Rik,<br />
<br />
Ga jij nog steeds mee ? staat jouw aanbod nog om te rijden ?

Gepost door: sars
Op: 11/10/2007 14:18
Heb gereserveerd voor 20:00 bij Keershuys voor 7 personen.<br />
<br />
De stip kon ik niet reserveren en Keershuys kan pas 18:00 of 20:30 maar ze proberen een tafel vrij te krijgen voor 20:00, zo niet dan moeten we even aan de bar doorzakken tot 20:30.<br />
Zij hebben wel ribben maar helaas geen Desperado. <br />
<br />
http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=19292<br />
<br />
adres : Lepelstraat 45, Den Bosch<br />

Gepost door: rikske
Op: 11/10/2007 21:33
Heren,
wat about Sittard?
De markt schijnt heel gezellig te zijn en ook moet er een goede sparerib zaak liggen. Naam is me even ontschoten

Gepost door: Sambouka Bertje
Op: 11/10/2007 21:50
oke eerst nu Den Bosch volgende keer naar Sittard??Maar als we dan toch naar keershuys gaan en eerst aan de bar moeten doorzakken kunnen we toch onze eigen desparado`s meenemen?
welke tent serveerd spare ribs zonder desparado??
Geen wonder dat het zo slecht met de horeca gaat....
Wat is de volgende stap? `Spare ribs zonder rib?
Dame Blanche zonder banaan?
Cafe`s zonder bier?
Vrouwen zonder borsten?
Kortom de wereld is verrot!!!!

Gepost door: Bieele
Op: 11/10/2007 21:56
Gea weit toch waal det d'r auch Voetballe es he Ut neerlands elftal.<br />
En nog effe waat mot det nou zoo ver weg zeen.<br />

Op: 11/10/2007 21:58
Bieele waat es ver weg...Den Bos of de wereldj..?

Op: 11/10/2007 22:01
Steakhouse: grillrestaurant<br />
Steaks, Spareribs & seafood!! <br />
Uit vervlogen tijden en vergane glorie is bij AdventureWorld of Taurus het Grillrestaurant herrezen. In de romantische sfeer van een vervallen Spaanse haciënda, kun je heerlijk in een ongedwongen sfeer dineren. Niet alleen voor de hele familie of voor een romantisch diner met zijn tweeën maar ook voor grotere groepen en zakenrelaties is ons Steakhouse een bijzonder aangenaam en sfeervol restaurant.<br />
<br />
<br />
In dit TexMex grillrestaurant met open keuken en in de Opkamer, kunt u a la carte genieten, van de smakelijkste Spaanse en Argentijnse specialiteiten. Een exquise gegrild visgerecht of onbeperkt spare-ribs eten. De gemarineerde spareribs in zoete honing- of hot & spicy chili saus zijn alom bekend in de regio! <br />
<br />
Taurus in Velden (kan je ook Laser schieten enzo)<br />
<br />

Op: 11/10/2007 22:08
Taurus vrijgezellen feest Arnold? of vergis ik me?

Gepost door: bieele
Op: 11/10/2007 22:08
www.taurusworld.nl

Op: 11/10/2007 22:09
Oppe Berg Café Zaal Grillrestaurant, Buggenum....

Op: 11/10/2007 22:13
De geschiedenis<br />
De geschiedenis van Rib & Steakhouse "The Longhorn" begint met de kerst van 1993. Op 25 december worden de deuren van het eerste "Longhorn" restaurant geopend in Grubbenvorst (Limburg). Al snel wordt, door het grote succes, het tweede steakhouse geopend in Oirschot (Brabant) in november 1994.<br />
<br />
Voordat de eerste "Longhorn" geopend werd is er uitgebreid onderzoek gedaan in diverse steakhouses in Texas, U.S.A. Door dit onderzoek zijn stijl, werkwijze en interieur van "The Longhorn" tot stand gekomen. Rib & Steakhouse "The Longhorn" heeft een echte Amerikaanse formule ontwikkeld die aangepast is aan de Europese normen.<br />
<br />
Ongedwongen<br />
"The Longhorn" restaurants zijn bij uitstek geschikt om in een ongedwongen sfeer te dineren. Niet alleen voor de hele familie of romantisch met zijn tweeën maar ook voor de zakenmensen die een gast willen uitnodigen is "The Longhorn" een bijzonder restaurant. Bij binnenkomst krijgt u gelijk een grote schaal met pinda's. De doppen kunt u gewoon op de grond gooien waarmee een ongedwongen gevoel van het oude wilde westen wordt gecreëerd. Kaarslicht erbij en uw avond kan al niet meer stuk!<br />
<br />
Eet smakelijk en.....have fun!<br />
<br />
"The Longhorn" Devil Ribs<br />
<br />
"The Longhorn" staat bekend in de regio (en ver daar buiten) om de legendarische, niet na te maken, Devil Ribs. In 1993 is de speciale pittige Devil marinade bedacht en deze bestaat uit vele geheime ingrediënten. Uiteraard zijn de spareribs van hoge kwaliteit en in combinatie met de marinade is het een unieke ervaring om deze te eten.<br />
<br />
<br />
wat (bijv. Pizza of Catering) <br />
zoek op rubriekwaar (bijv. Damrak Amsterdam) uw bedrijf op ilocal | adverteren <br />
<br />
The Longhorn<br />
schrijf review! <br />
Eindhovensedijk 29 5688 GN Oirschot telefoon: [ Telefoon nummer filter ] fax: [ Telefoon nummer filter ] website: www.longhorn.nl e-mail: oirschot@longhorn.nl bel nu gratis | informatie aanvraag <br />
<br />
<br />

Op: 11/10/2007 22:14
Van Zulke info heaje neet trok he?<br />

Op: 11/10/2007 22:15
Let Speciaal ff oppe Devil Ribs.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |