| RIBBEN |
| Gepost
door : SARS
Op: 05/09/2007 22:35 |
Heren, is het niet weer eens tijd voor ribben ? <br />Graag hieronder ff hieronder aangeven welke datum schikt..<br /> <br /> 15 sep Juan<br /> 22 sep Juan<br /> 29 sep Juan<br /> 6 okt Juan<br /> 13 okt Juan<br /> 20 okt Juan<br /> 27 okt Juan |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |
| |
| Gepost door:
rikske Op: 23/09/2007 07:58 |
|
| hmm de Dili is niet zo mijn ding.<br /> <br /> Die dame blanch een herkansing geven lijkt me nog niet zo gek. |
|
| Gepost door:
Rene Jansseen Op: 04/10/2007 18:47 |
|
| De discussie over de Dili kan gesloten worden. Ik las vanmorgen in de gezet dat de Dili weer dicht is. <br /> Qua lokatie maakt het mij niet veel uit, dus ik zou er geen probleem mee hebben<br /> als we weer eens naar omgeving Weert gaan. Ook staat Den Bosch volgens mij nog open (voor de chauffeurs: dit is ca. 45 minuten rijden).<br /> |
|
| Gepost door:
sambouca bertje Op: 04/10/2007 20:48 |
|
| Ilona en ik zijn met weert kermis weer eens naar de barbier geweest...<br /> Het was daar weer ouderwets gezellig |
|
| Gepost door:
SARS Op: 05/10/2007 13:54 |
|
| Weet kan altijd nog, zullen we het ribben eten gewoon speciaal houden en bijv. naar Den Bosch gaan ? | |
| Gepost door:
SARS Op: 05/10/2007 14:03 |
|
| Eerlijk gezegd heb ik nog een uitje in Heerlen voor 13 oktober wat ik heb afgezegd voor het ribben eten maar als wij naar Weert gaan meld ik mij bij deze af, het is mij gewoon te vaak tegengevallen in Weert om daarvoor Heerlen te cancelen. | |
| Gepost door:
sambouca bertje Op: 06/10/2007 12:14 |
|
Dus Weert gaat niet door , met nog 7 dagen te gaan is voor mij elke andere plaats ook goed , op een aantal plaatsen na zoals Groningen ,Sneek ,Den Helder , ENZ ivm met Reis tijden die dan uit te hand lopen <br /><br /> |
|
| Gepost door:
sambouca bertje Op: 06/10/2007 12:17 |
|
| Nog steeds 7 dagen voor het Rib knagen ;Den Bosch klinkt goed , dus kortom wie ,wat ,waar en hoelaat | |
| Gepost door:
sambouca bertje Op: 06/10/2007 12:20 |
|
| Nog steeds 7 dagen voor het Rib knagen om maar een tijd op te gooien 9.00 is te vroeg en 21.00 is te laat , met andere woorden het zal dus ergens tussen deze tijden moeten plaats vinden; rond 19.00 vertreken is dus om 20.00 aantafel schuiven en knabbelen maar , mits we weten waar we naar toe gaan in Den bosch . | |
| Gepost door:
sambouca bertje Op: 06/10/2007 12:23 |
|
| Nog Steeds 7 Dagen tegaan voor het Rib knabbelen , zabbelen en Babbelen voor de gene die toch zo iets hebben van , Tja 19.00 ik vind 18.45 beter dan kan dat natuurlijk ook !!! |
|
| Gepost door:
sambouca bertje Op: 06/10/2007 12:25 |
|
| Nog steeds 7 dagen te gaan , om toch nog even terug te komen op de vertrek tijd van het Rib Knabbel etc... kan natuurlijk ook overwogen worden om rond de klok van 18.30 te vertreken | |
| Gepost door:
sambouca bertje Op: 06/10/2007 12:25 |
|
| Nog steeds 7 dagen te gaan , om toch nog even terug te komen op de vertrek tijd van het Rib Knabbel etc... kan natuurlijk ook overwogen worden om rond de klok van 18.30 te vertreken | |
| Gepost door:
sambouca bertje Op: 06/10/2007 12:27 |
|
| Omdat ik zelf 18.30 een hele mooie tijd vind ben ik maar zo vrij geweest om deze tijd 2x te posten dubbel genaaid houd altijd beter , bij wijze van spreken | |
| Gepost door:
sambouca bertje Op: 06/10/2007 12:34 |
|
| Ik heb verder nog wat vragen ten aanzien van de ribjes 1) worden deze met friet geserveerd , en zo ja dikke of dunne , in plantaardige olie gebaken ? 2) groente is dit meerprijs of word dit op VAN DER VALK wijze op de tafel gezet 3) het nagerecht is dit vooraf bekend hoeveel kalorieen deze bevaten. dit alles ivm met mijn Sonja Bakker Dieet |
|
| Gepost door:
SARS Op: 06/10/2007 16:07 |
|
Den Bosch is prima, alhoewel ik meer Trier in gedachten had om te gaan ribben eten maar ik als Bert Sneek al te ver vindt dan pas ik mij maar aan <br /><br /> 18:30 vertrekken is prima !!<br /> <br /> Rik, wil jij nog steeds rijden ? <br /> <br /> Ik heb ff gekeken op binternet<br /> http://www.tortillas.nl/ heef recensies, zie http://www.eet.nu/Den_Bosch/Tortillas_Den_Bosch<br /> <br /> Alle restaurants vind je op http://www.eet.nu/Den_Bosch<br /> <br /> <br /> |
|
| Gepost door:
sars Op: 06/10/2007 16:12 |
|
O ja, Bert als je op http://www.tortillas.nl/ kijkt zie je de menukaart ook, kun je gelijk ff checken of Sonja het voer goedkeurt
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |