| Kluiven V |
| Gepost
door : Bieelke
Op: 26/06/2005 12:13 |
| Um ut mer 'ns sabbellen te neume names Bert |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |
| |
| Gepost door:
Bieelke Op: 10/01/2006 21:16 |
|
| www.texmexfood.nl<br /> Kiektj ens of det waat es.<br /> |
|
| Gepost door:
Sarswijfje Op: 10/01/2006 23:02 |
|
| ziet erg leuk uit marc, is volgens mij ook in het centrum, niet? | |
| Gepost door:
SARS Op: 10/01/2006 23:15 |
|
Ik ben pas nog in texmex te Deventer geweest en daar was het erg goed dus ik vind het prima
|
|
| Gepost door:
Rene Jansseen Op: 11/01/2006 21:54 |
|
Volgens de site hebben ze spare-ribs, sauzen, desperado en dame blanche <br />Wat wil een mens nog meer?<br /> Wie rijdt er trouwens nog meer behalve Mukkert?<br /> |
|
| Gepost door:
Rene Janssen Op: 12/01/2006 12:37 |
|
| Bij deze bied ik mij aan als mogelijke chauffeur. | |
| Gepost door:
SARS Op: 12/01/2006 22:27 |
|
Zoals ik al eerder heb aangegeven wilt Anny ons ook wel brengen en halen. Uiteraard is het aanbod van Rene van harte welkom maar ik geef het maar even aan. Dus Rene, als je toch liever een beetje woezie wilt worden na het smauzen dan hoor ik het wel. Als Anny ons brengt en haalt is het wel handig dat zij dat morgen (vrijdag) weet zodat zij voor de zaterdagavond dan wat met haar vriendinnen kan afspreken.
|
|
| Gepost door:
Rene Jansseen Op: 13/01/2006 14:51 |
|
| Ik heb zondag een druk programma, dus uit zelfbescherming wil ik rijden....<br /> Dat betekent dan dat of Mark of Annie met de 2e auto rijdt want volgens mij<br /> gaan mee: Marc, Mark, Juan, Sven, Wiko, Rene, dus net teveel voor 1 auto.<br /> Mark en Annie vechten jullie zelf even uit wie de 2e chauffeur wordt?<br /> Voor hoe laat zullen we trouwens reserveren? Om 19:30 eten lijkt me een goed<br /> tijdstip. Betekent dat we om ca. 18:30 weg moeten rijden.<br /> Misschien dat jullie vanavond een en ander kunnne bekostoven. <br /> Ik lees het morgen wel op het forum.<br /> |
|
| Gepost door:
SARS Op: 13/01/2006 20:05 |
|
| Dan laat het maar hoe het nu is, Anny rijdt dan wel een andere keer. | |
| Gepost door:
mukkert Op: 14/01/2006 11:08 |
|
| Mooi, Juan zou texmex reserveren. <br /> Als Jansseen dan Sven en Bieƫlke ophaalt, dan pik ik Wikio op. Als we dan afspreken bij Juanny rond 18.30 dan vliegen we daar de snelweg op richting M'tricht. |
|
| Gepost door:
SARS Op: 14/01/2006 15:46 |
|
| Prima !! Ik heb net nog geprobeerd te bellen maar Tex-Mex is nog steeds niet open, we blijven proberen. Ik denk dat de toko pas rond 17:00 open, ga er maar vanuit dat het lukt. | |
| Gepost door:
SARS Op: 14/01/2006 16:47 |
|
Anny heeft net gebeld en nu zijn ze wel open en de reservering is gedaan.... HAPPEN dus !!
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |