| Kluiven V |
| Gepost
door : Bieelke
Op: 26/06/2005 12:13 |
| Um ut mer 'ns sabbellen te neume names Bert |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |
| |
| Gepost door:
sambouka bertje Op: 02/12/2005 18:01 |
|
hoe plaats ik in godsnaam mijn naam in dat lijstje plakken kopieren knippen wassen scheuren <br /> <br />ik kan in iedergeval 14 jan 21 jan en 28 jan <br /><br /> voor de kenners onder ons en de gene die zich vervelen kan mijn naam dus op dat mooie lijstje komen achter de betrefende overeenkomende datum`s die hierboven genoemd zijn pffff<br /> <br /> <br /><br /> hierbij wil ik mij opgeven voor de work schop hoe en wat ivm het forum<br /> om zo de volgende keer op de correkte wijze te reageren op zaken die over het forum gaan. <br /> <br /> <br /><br /> met vriendelijke groet een amateur<br /> |
|
| Gepost door:
hulpsint van bert Op: 02/12/2005 21:21 |
|
| Graag even de namen achter de datum noteren wanneer de datum schikt<br /> 7 jan: juan, wiko, kroppie<br /> 14 jan: juan, wiko, kroppie, bert<br /> 21 jan: juan, wiko, bert<br /> 28 jan: juan, wiko, kroppie, bert<br /> <br /> |
|
| Gepost door:
sambouka bertje Op: 05/12/2005 16:25 |
|
ik wens de hulp sint vanavond succes met het bezorgen van de kadootjes en alvast een rustige vaart terug naar spanje
|
|
| Gepost door:
De Hulpsint Op: 05/12/2005 23:33 |
|
| Als jij belooft het aankomende jaar braaf te zijn Sambouka Bertje.<br /> Dan vind jij ook volgend jaar weer wat in jou Schoentje.<br /> <br /> Gr. De hulpsint met zijn Pieten Van nikx
|
|
| Gepost door:
echte hulpsint Op: 06/12/2005 11:43 |
|
Dankje Bert, ik kon je steun ook gebruiken. Ik ben nog een paar keer met mijn schimmel van de daken geroetst kutkinderen hadden groene zeep op de daken gesmeert
|
|
| Gepost door:
hulpsint Sven Op: 06/12/2005 11:44 |
|
| Graag even de namen achter de datum noteren wanneer de datum schikt<br /> 7 jan: juan, wiko, kroppie<br /> 14 jan: juan, wiko, kroppie, bert, sven<br /> 21 jan: juan, wiko, bert<br /> 28 jan: juan, wiko, kroppie, bert |
|
| Gepost door:
Bieelke Op: 08/12/2005 20:39 |
|
| Graag even de namen achter de datum noteren wanneer de datum schikt<br /> 7 jan: juan, wiko, kroppie<br /> 14 jan: juan, wiko, kroppie, bert, sven, bieelke<br /> 21 jan: juan, wiko, bert, marc<br /> 28 jan: juan, wiko, kroppie, bert ,bieelke |
|
| Gepost door:
Rene Jansseen Op: 17/12/2005 17:49 |
|
| Graag even de namen achter de datum noteren wanneer de datum schikt<br /> 7 jan: juan, wiko, kroppie, rene<br /> 14 jan: juan, wiko, kroppie, bert, sven, bieelke, rene<br /> 21 jan: juan, wiko, bert, marc, rene<br /> 28 jan: juan, wiko, kroppie, bert ,bieelke, rene |
|
| Gepost door:
SARS Op: 17/12/2005 17:58 |
|
Nou, dat lijkt mij dan duidelijk dat wij 14 januari moeten gaan knagen !!!
|
|
| Gepost door:
SARS Op: 18/12/2005 15:48 |
|
| Volgende vraag... Waar gaan wij knagen en stappen, ff naam achter voorkeur ?<br /> Venlo: <br /> Maastricht: juan<br /> Anders n.l.: |
|
| Gepost door:
Rene Jansseen Op: 21/12/2005 21:50 |
|
| Venlo: rene<br /> Maastricht: juan, rene<br /> Anders n.l.: |
|
| Gepost door:
Mukkert Op: 02/01/2006 20:37 |
|
| Bij deze vul ik ook maar even mijn voorkeur in. Ik kan ook wel rijden. <br /> Venlo: rene<br /> Maastricht: juan, rene, Mukkert<br /> Anders n.l.: |
|
| Gepost door:
sambouka bertje Op: 07/01/2006 13:00 |
|
Sorry sorry sorry :< maar ik wil me toch afzeggen voor het kluifjes drink en eet festijn , aangezien we op vrijdag een extra feestje hebben <br />en ik op zondag om 10.00 moet aantreden op de herrensitzung in schaesberg & vervolgens s'avonds nog de bonte avond in de stad moet overleven :> |
|
| Gepost door:
kroppie Op: 09/01/2006 21:25 |
|
Ook sorry sorry sorry, maar ik moet me ook afmelden voor de kluiverij. <br /> <br />Volgende keer beter, veel plezier jullie, waar de reis ook naar toe gaat.
|
|
| Gepost door:
Wiko Op: 10/01/2006 16:21 |
|
| Dan lijkt het er toch echt op dat we naar Maastricht gaan.<br /> Prima idee, ik ga mee.<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |