| Kluiven IV |
| Gepost
door : Bieelke
Op: 25/04/2005 20:38 |
|
DE inschrieving es weer geopendj en suggesties naturlik welkom vur un volgendj vleis afbiet oavundje. Want det letste waas eigenlik gein Spare-ribs aovundje mer un vreegezellenfieest van SVEN. Dus eigelik mot 't gewoon deil III heite.<br /> <br /> D'r es al un ideej mer dao kan ich via dieeze weeg neet teveul over kwiet.<br /> Doa kieeke tevuul minse met. :> :>
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| |
| Gepost door:
qwakbox Op: 22/06/2005 22:29 |
|
nu is het goed bur en BBQ weer... <br />Is het dus geen idee nu te BBQ-en met wederhelft gebeuren en over een paar weken te ribbenknagen????<br /> |
|
| Gepost door:
SARS Op: 22/06/2005 22:47 |
|
| Zaterdag is regen voorspeld, maar dan nog, ik heb voor mij de keuze tussen zaterdagavond naar de film en stappen in Eindhoven of BBQ zonder stappen of ribbenknagen met stappen. In mijn top-3 komt op nr 1 ribben knagen en 2 komt stappen in Eindhoven. Tja... Jullie moeten gewoon doen wat de meeste willen maar als het een BBQ avond wordt denk ik dat ik deze keer afhaak... | |
| Gepost door:
mukkert Op: 23/06/2005 18:38 |
|
| Zaterdag avond moet ook Nederlands 11-tal < 20 spelen. Lijkt me wel wat om met een hete bbq op achtergrond en kouwe bak bier op voorgrond een een tv aan de zijkant wat te doen, dan dus met aanhang begrijp ik.<br /> Mocht het toch R'mond of V'Waart worden, ben ik ook voor te porren, dan wil ik ook wel rijden. Kamperen is voor mij geen optie. |
|
| Gepost door:
ilona Op: 23/06/2005 18:51 |
|
De weersvoorspelling is niet echt supergoed voor een bbq , ook al gaat mijn voorkeur naar open vuur altijd uit <br /><br /> mischien is het dus toch verstandig om te gaan spare ribben , ik wil ook wel rijden om dat ik het niet extreem laat / vroeg wil maken omdat ik zondag een familie doe dag heb van de familie van ilona <br /><br /> ps het voetballen is naar 20.30 verzet ivm het warme weer ( warme weer , word het dan toch nog bbq weer !!!)<br /> <br /> |
|
| Gepost door:
bert Op: 23/06/2005 18:52 |
|
daar gaat die weer lees ilona als bert
|
|
| Gepost door:
bert Op: 23/06/2005 18:54 |
|
| om mijn forum gemiddelde een beetje op te krikken heb ik wel een verzoekje <br /> als we gaan spare ribbebjes sabbelen <br /><br /> een airco <br /><br /> |
|
| Gepost door:
SARS Op: 23/06/2005 20:53 |
|
airco niet nodig, volgens voorspellingen wordt het 20 tot 22 graden met regen... auto met dak wel aan te bevelen :> stoere cabrio's thuis laten :> weet niet wat peter timozak en paulio vandaag hebben voorspeld maar dat was gisteren
|
|
| Gepost door:
Rene Jansseen Op: 23/06/2005 20:57 |
|
| BBQ is op zich leuk, maar ik geef ook de voorkeur aan spareribs op ntb lokatie.<br /> Ik wil graag rijden, omdat ik zondags toch weer vroeg op moet.<br /> Omdat ik het druk heb, wil ik vragen of iemand anders een restaurant wil uitzoeken.<br /> |
|
| Gepost door:
Rene Janssen Op: 23/06/2005 21:00 |
|
| O ja,<br /> Op 9 juli geven Marlies, Stephan, Chantal en Rene een fuif in cafe de Harmonie in Weert ivm verjaardagen enzo.<br /> <br /> <br /> <br /> |
|
| Gepost door:
SARS Op: 23/06/2005 22:22 |
|
| En wat betekend dat voor ons ? Multipelgok:<br /> 1. Wij zijn niet uitgenodigd :< <br /> 2. Wij zijn uitgenodigd maar mogen vaan vuur maken <br />3. Wij zijn uitgenodigd en mogen vuur maken
|
|
| Gepost door:
SARS Op: 24/06/2005 09:58 |
|
vaan=geen .....(heb je met blind typen als je linkerhand niet goed op toetsen hebt )
|
|
| Gepost door:
mukkert Op: 24/06/2005 19:03 |
|
| asdjk Dkl 'DKLJWLK DJ DKc<.JI k;jncn .cNLKECNLn,cnx,mnCLN LKe.,mdLXM K'X.,MX.lk | |
| Gepost door:
mukkert Op: 24/06/2005 19:13 |
|
| asdjk Dkl 'DKLJWLK DJ DKc<.JI k;jncn .cNLKECNLn,cnx,mnCLN LKe.,mdLXM K'X.,MX.lk = betekent als je helemaal niet kunt typen het volgende:<br /> <br /> Let's do spare-ribs. Even resumée: Deelnemers; Sars - kroppie - René Janseen - RIk ? - Bertje - Mukkert, 6 man dus. <br /> Bert en René en Mukkert en Annie willen rijden, is wat veel. Aangezien Bert en René 's morgens vroeg op moeten zal ik de volgende keer wel rijden, bij deze. Annie mag ook thuis met een zak chips blijven ztiien (of een goed boek, kan ook)<br /> <br /> R'mond lijkt me wel eens leuk. daar zitten in ieder geval enkele mogelijke spare-rids restaurantjes: Texmex op het stationsplein, en Amon (zwartbroekplein) en De Mert (op de markt, hoe kom je erop)kunnen ook. Ik weet niet of iemand er al wat van heeft of er nog ander ideeën zijn, anders wil ik wel reserveren ergens in R'mond??? |
|
| Gepost door:
mukkert Op: 24/06/2005 19:15 |
|
| met René Janseen bedoel ik René Jansseen, met s-s-e-e-n | |
| Gepost door:
bert Op: 24/06/2005 20:54 |
|
| ik heb als onervaren spare rib hamster heb verder geen ideeen , ook al ben ik van nature antie roermond is een reservering in deze een goed idee :> <br /> <br /> waar vertreken we en hoe laat , ik wil ook wel de gene die mee rijden even ophalen |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |