| Kluiven IV |
| Gepost
door : Bieelke
Op: 25/04/2005 20:38 |
|
DE inschrieving es weer geopendj en suggesties naturlik welkom vur un volgendj vleis afbiet oavundje. Want det letste waas eigenlik gein Spare-ribs aovundje mer un vreegezellenfieest van SVEN. Dus eigelik mot 't gewoon deil III heite.<br /> <br /> D'r es al un ideej mer dao kan ich via dieeze weeg neet teveul over kwiet.<br /> Doa kieeke tevuul minse met. :> :>
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| |
| Gepost door:
Sausje Op: 25/04/2005 20:47 |
|
| www.insanechicken.com/hot_sauce.html<br /> <br /> Vur de echte Heite sauzen. :> |
|
| Gepost door:
SARS Op: 03/05/2005 00:21 |
|
Volgens mij hebben we nu 2 topics voor het volgende sparerib stuf dus ik zet de reactie maar onder beide topics <br /><br /> Grote vraag is "wanneer gaan we knagen"... Zal wel na de bruiloft van Sven worden... Als we 18 juni doen dan is dat het weekend na het voetbalgebeuren Is dat wat ? |
|
| Gepost door:
Kroppie Op: 04/05/2005 18:59 |
|
| Een suggestie,<br /> <br /> De Bengel in Eindhoven.(http://www.debengel.com/) Ze hebben in iedergeval wel pikante spareribs, ik weet alleen niet of er onbeperkt te knagen valt.<br /> <br /> <br /> |
|
| Gepost door:
Rene Jansseen Op: 06/05/2005 17:12 |
|
| Ik kan op 04-06 en 25-06.<br /> 11-06 en 18-06 zijn nog onzeker ivm een nog te boeken reisje naar Rome.<br /> Op 25-06 zou ik kunnen rijden omdat ik de 26e weer fit moet zijn voor Rock in Park.<br />Omdat we pas nog in de Ark zijn geweest hoef ik er niet op korte termijn naar<br /> terug. Nieuwe toko's hebben altijd zo hun charme vind ik. |
|
| Gepost door:
Bensven Op: 10/05/2005 12:39 |
|
René, met welke auto???
|
|
| Gepost door:
SARS Op: 10/05/2005 23:47 |
|
Voor de spreiding is 25-6 ook, dan hebben we elke maand een feestje. Eind mei zegt Sven "Ja", eind juni happen en eind juli borren… Als even iedereen aangeeft wanneer het beste uitkomt, 18 juni of 25 juni dan kunnen we rond de "Ja" uitspraak een datum prikken voor het kanbbelen… En Bert moet deze keer toch echt mee hoor
|
|
| Gepost door:
bert Op: 11/05/2005 20:01 |
|
18 juni en 25 juni kan ik van de party zijn <br />ik moet me bj rene aansluiten bij de nieuwe toko`s <br /> ( zolang ze maar fout zijn Belgie is groot )
|
|
| Gepost door:
Bieelke Op: 11/05/2005 20:41 |
|
| Mijn Voorkeur gaat uit naar de 25e juni, 18 juni op een hutje op de veluwe met vier sterren.<br /> |
|
| Gepost door:
bIEELKE Op: 12/05/2005 22:34 |
|
| OOK de 25e juni moet ik hoogstwaarschijnlijk verstek laten gaan PV uitje naar bobbejaanschoepenland bij onze zuiderburen :> | |
| Gepost door:
Wiko Op: 13/05/2005 07:29 |
|
| 4 juni heb ik een familie-activiteit.<br /> 25 juni ben ik nog op vakantie.<br /> <br /> Dus dit keer moet ik verstek laten gaan.<br /> <br /> De Bengel in Eindhoven heeft lekkere spareribs. Het bevindt zich op het Wilhelminaplein, waar je ook goed kunt stappen. |
|
| Gepost door:
mukkert Op: 20/05/2005 20:09 |
|
| Ik kan de 18e en de 25 e. Gewoon wanneer de meesten kunnen lijkt me. Eindhoven is prima, wel weer gegarandeerd koppijn met dat kroam-bier wat ze daar in Brabant hebben, maar ja, dat krijgen we in België ook wel. Als er nog leuke plekken in Belsj zijn ben ik daar ook wel voor te porren. | |
| Gepost door:
SARS Op: 23/05/2005 10:42 |
|
| Het zal geen hele drukke bezetting worden maar ik denk dat 25 juni het beste is. <br /> Deelnemers: Sven ?,Rene, Arnold, Mukkert, Bert, Juan :> <br /> Waarschijnlijk niet: Bieelke :< <br /> Zeker niet: Wiko :< <br /> Nog onbekend: Rik <br /><br /> Sven ik ga ervan uit dat jij 25 juni kan, zo niet dan hebben we nog niets verdiend met het verschuiven van 18 naar 25, graag je bevestiging… <br />Onbekend restaurant en disco lijkt mij een strak plan. :> |
|
| Gepost door:
Rene Jansseen Op: 22/06/2005 21:51 |
|
| Ik kan en wil rijden op 25-06.<br /> Lokatie maakt mij niet zoveel uit, Roermond is misschien ook eens leuk om te<br /> proberen. Ik weet zo geen tent daar die ook aan spare-ribs doen, maar dat moet <br /> wel te achterhalen zijn. Lijkt mij.<br /> |
|
| Gepost door:
qwakbox Op: 22/06/2005 22:07 |
|
| Heren,<br /> Arnold, Bert en Rik stellen bij deze voor met de hele meuk te BBQ-en vanwege het mooie weer... <br />Idee?<br /> Rik |
|
| Gepost door:
SARS Op: 22/06/2005 22:22 |
|
| Nou BBQ is iets heel anders, we moeten de traditie niet verbreken lijkt mij... Het bezoeken van onbekende kroegen en brastenten is immers het leukste van alles en dat komt er niet van als we gaan BBQ-en... Bovendien vind ik als we gaan BBQ-en bij vrienden thuis leuker als de wederhelft er ook bij is... Is het niet leuker om dat BBQ-en dan over een paar weken te doen ? | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |