FORUM Kampvuur
Kampvuur
https://http://wildkamperen.wizardweb.nl
M
Mukkert 07/08/2006 10:12

Kluiven VII

Afgelopen zaterdag bleek hier en daar de animo voor het ribbenknagen weer de kop op te steken. Als voorstellen werden genoemd Valkenswaart - Venlo - eventueel nog geen keer Maastricht (daar hebben we officieel nog geen ribkes gegeten. Maar ander ideeën kunnen natuurlijk ook. Dan nog een datum: wat denken we van september / oktober:

zat. 9 sept

zat. 16 sept

zat. 23 sept

zat. 30 sept.

zat. 7 okt.

Gr. Mukkert

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

R
Rene Jansseen 10/08/2006 07:29
Volgens mij kan ik alle data.

zat. 9 sept Rene

zat. 16 sept Rene

zat. 23 sept Rene

zat. 30 sept Rene

zat. 7 okt Rene

Valkenswaard kan maar ik zie Venlo meer zitten.

Ook al eens aan Den Bosch gedacht? Het is maar 3 kwartier rijden (of slapen )

S
SARS 11/08/2006 17:55
Ik kan voorlopig alle data

Venlo en Maastricht zie ik wel zitten en een nieuwe plek in België lijkt mij ook wel wat.

M
Mukkert 24/08/2006 20:01
Dus:

zat. 9 sept Rene, Sars, Mukkert

zat. 16 sept Rene, Sars, Mukkert

zat. 23 sept Rene, Sars, Mukkert

zat. 30 sept Rene, Sars, Mukkert

zat. 7 okt Rene, Sars, Mukkert, Sven (?)

Locaties: Venlo - V'Waart - Den Bosch - ....?

B
Bieelke 24/08/2006 21:30
Dus:

zat. 16 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele

zat. 23 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele

zat. 30 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele(op kraamvisitie in the States dus neet)

zat. 7 okt Rene, Sars, Mukkert, Sven (?)

Locaties: Venlo - V'Waart - Den Bosch - ....?

B
Bouwvakker 04/09/2006 11:52

zat. 16 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele,Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)

zat. 23 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele,Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)

zat. 30 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele(op kraamvisitie in the States dus neet),Sven (weekendje Euroshitny, dus niet)

zat. 7 okt Rene, Sars, Mukkert, Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)

C
calimero 04/09/2006 15:44
miene mins heeft het nieet good.

23 sept zijn we er niet want dan zitten we in euro disney. Dus het weekend 30 sept zou evt. wel kunnen.

grt. calimero.

M
Mukkert 09/09/2006 09:57
Ik blijk de 23e en de 30e sept. niet te kunnen.

Bieëlke is de 14 e oktober alweer terug, voegen we die datum even toe.

zat. 16 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele,Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)

zat. 23 sept Rene, Sars, Bieele,Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)

zat. 30 sept Rene, Sars, Bieele(op kraamvisitie in the States dus neet),Sven (weekendje Euroshitny, dus niet)

zat. 7 okt Rene, Sars, Mukkert, Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)

zat. 14 okt:

B
Bieele 09/09/2006 10:38

zat. 23 sept Rene, Sars, Bieele,Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)

zat. 30 sept Rene, Sars, Bieele(op kraamvisitie in the States dus neet),Sven (weekendje Euroshitny, dus niet)

zat. 14 okt: Bieele (dit liektj mich de beste datum)

S
sars 10/09/2006 16:52
16 sept kan ik niet

K
Kroppie 12/09/2006 08:25
Dus, het forum is weer online.

Het wordt een beetje krapjes voor mij, ik kan alleen maar de 7de oktober.

zat. 7 okt Rene, Sars, Mukkert, Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten, Kroppie

zat. 14 okt: Bieele (dit liektj mich de beste datum)

M
mukkert 18/09/2006 20:34
Het lijkt erop de het de 7e okt gaat worden. Dan kunnen de meesten.

Als Sambuca Bertje en Rik zin hebben om mee te gaan dan effe wat laten weten, mukkers!!

Den Bosch (da's wel oké)

V'Waart (gaat ook wel dacht ik)

Vervoer:

S
sambouka bertje 19/09/2006 20:49
Zet mij ook maar op het lijstje van 7 oktober , het maakt mij niet veel uit waar dat we gaan knagen als de ribjes maar goed smaken en de desparado koud staat

W
Wiko 20/09/2006 22:03
7 oktober heb ik nog niets op de kalender staan. Ik ga dus mee.

Waarheen maakt niet uit.

S
SARS 21/09/2006 19:40
Ik kan wel rijden of Anny brengt en haalt ons

M
Mukkert 22/09/2006 20:24
Dus 7 okt.: René, Sars, Mukkert, Sven, Kroppie, Sambouca Bertje, Wiko

Laten we dan maar eens Venlo gaan proberen om het idee van steeds een andere stad maar te blijven volgen. Spare ribs hebben ze daar in www.dehaen.nl

of http://www.eetcafegaudi.nl/.

Sars/Anny wilde wel rijden, moet passen denk ik met 7/8 man in een auto.

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |