Kluiven VII
Afgelopen zaterdag bleek hier en daar de animo voor het ribbenknagen weer de kop op te steken. Als voorstellen werden genoemd Valkenswaart - Venlo - eventueel nog geen keer Maastricht (daar hebben we officieel nog geen ribkes gegeten. Maar ander ideeën kunnen natuurlijk ook. Dan nog een datum: wat denken we van september / oktober:
zat. 9 sept
zat. 16 sept
zat. 23 sept
zat. 30 sept.
zat. 7 okt.
Gr. Mukkert
Volgens mij kan ik alle data.
zat. 9 sept Rene
zat. 16 sept Rene
zat. 23 sept Rene
zat. 30 sept Rene
zat. 7 okt Rene
Valkenswaard kan maar ik zie Venlo meer zitten.
Ook al eens aan Den Bosch gedacht? Het is maar 3 kwartier rijden (of slapen

)
Ik kan voorlopig alle data
Venlo en Maastricht zie ik wel zitten en een nieuwe plek in België lijkt mij ook wel wat.
Dus:
zat. 9 sept Rene, Sars, Mukkert
zat. 16 sept Rene, Sars, Mukkert
zat. 23 sept Rene, Sars, Mukkert
zat. 30 sept Rene, Sars, Mukkert
zat. 7 okt Rene, Sars, Mukkert, Sven (?)
Locaties: Venlo - V'Waart - Den Bosch - ....?
Dus:
zat. 16 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele
zat. 23 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele
zat. 30 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele(op kraamvisitie in the States dus neet)
zat. 7 okt Rene, Sars, Mukkert, Sven (?)
Locaties: Venlo - V'Waart - Den Bosch - ....?
zat. 16 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele,Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)
zat. 23 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele,Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)
zat. 30 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele(op kraamvisitie in the States dus neet),Sven (weekendje Euroshitny, dus niet)
zat. 7 okt Rene, Sars, Mukkert, Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)
miene mins heeft het nieet good.
23 sept zijn we er niet want dan zitten we in euro disney. Dus het weekend 30 sept zou evt. wel kunnen.
grt. calimero.
Ik blijk de 23e en de 30e sept. niet te kunnen.
Bieëlke is de 14 e oktober alweer terug, voegen we die datum even toe.
zat. 16 sept Rene, Sars, Mukkert,Bieele,Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)
zat. 23 sept Rene, Sars, Bieele,Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)
zat. 30 sept Rene, Sars, Bieele(op kraamvisitie in the States dus neet),Sven (weekendje Euroshitny, dus niet)
zat. 7 okt Rene, Sars, Mukkert, Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)
zat. 14 okt:
zat. 23 sept Rene, Sars, Bieele,Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten)
zat. 30 sept Rene, Sars, Bieele(op kraamvisitie in the States dus neet),Sven (weekendje Euroshitny, dus niet)
zat. 14 okt: Bieele (dit liektj mich de beste datum)
Dus, het forum is weer online.
Het wordt een beetje krapjes voor mij, ik kan alleen maar de 7de oktober.
zat. 7 okt Rene, Sars, Mukkert, Sven (weet niet hangt van de voortgang af mbt verhuis/verbouw aktiviteiten, Kroppie
zat. 14 okt: Bieele (dit liektj mich de beste datum)
Het lijkt erop de het de 7e okt gaat worden. Dan kunnen de meesten.
Als Sambuca Bertje en Rik zin hebben om mee te gaan dan effe wat laten weten, mukkers!!
Den Bosch (da's wel oké)
V'Waart (gaat ook wel dacht ik)
Vervoer:
Zet mij ook maar op het lijstje van 7 oktober , het maakt mij niet veel uit waar dat we gaan knagen als de ribjes maar goed smaken en de desparado koud staat
7 oktober heb ik nog niets op de kalender staan. Ik ga dus mee.
Waarheen maakt niet uit.
Ik kan wel rijden of Anny brengt en haalt ons
Dus 7 okt.: René, Sars, Mukkert, Sven, Kroppie, Sambouca Bertje, Wiko
Laten we dan maar eens Venlo gaan proberen om het idee van steeds een andere stad maar te blijven volgen. Spare ribs hebben ze daar in www.dehaen.nl
of http://www.eetcafegaudi.nl/.
Sars/Anny wilde wel rijden, moet passen denk ik met 7/8 man in een auto.