| Kluiven VI - april 2006 |
| Gepost
door : Pigs withs Ribs
Op: 18/01/2006 09:39 |
|
Datumvoorstel voor volgende keer Ribbenknagen:<br /> 01 april<br /> 15 april (is lang paasweekend, niet handig?)<br /> 22 april<br /> 29 april |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| |
| Gepost door:
SARS Op: 26/04/2006 19:54 |
|
| Heren, ik heb http://www.latinos-valkenburg.nl al ooit geprobeerd en dat is echt gezellie en lekker dus ik stel voor dat ik daar reserveer. <br /> <br /> Verder heeft Arnold en Rik aangegeven dat zij willen rijden. <br /> <br /> Deelnemers: Arnold, Wiko, Mukkert, Sven, Bieelke, Rik, Bert, Juan<br /> Chaufeurs: Arnold en Rik<br /> <br /> Zullen we de volgende ophaalroute afspreken:<br /> Arnold gaat Wiko en Bert ophalen en daarna verzamelen bij Bieelke<br /> Anny brengt mij naar Rik, halen Sven op en verzamelen om 18:45 bij Bieelke<br /> Daarna gaan we naar Mukkert en kerren door naar Valkenburg.<br /> <br /> |
|
| Gepost door:
Rene Jansseen Op: 26/04/2006 20:43 |
|
| Nee Ilona ik vergis mij niet in de datum.<br /> Ik wil zondag namelijk vroeg opstaan, dus daarom ga ik zaterdag vroeg onder de<br /> wol met de handjes boven de dekens...<br /> |
|
| Gepost door:
Kroppie Op: 27/04/2006 09:00 |
|
| Ik zorg dat ik Sambouca Bertje en Wiko bij mij in de auto zitten en dat we rond 18.45 bij Beelke zijn. | |
| Gepost door:
SARS Op: 27/04/2006 09:44 |
|
| DANKE !! | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |