| Ribben knagen - episode II |
| Gepost
door : SARS
Op: 13/12/2004 15:54 |
| Zullen we ff een nieuwe datum prikken voor episode II |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5] |
| |
| Gepost door:
Bieelke Op: 15/02/2005 19:02 |
|
| Dus 26 februari is geprikt en dat is mij ook goed.<br /> Nu maar wachten op de andere, of ze het forum nog kunnen<br /> vinden.<br />
|
|
| Gepost door:
Bensven Op: 17/02/2005 07:46 |
|
| Onbetuigd: netjes opgevoed, keurig, van onbesproken gedrag.<br /> <br /> Dus alleen de niet onbetuigden onder ons mogen zich aanmelden!
|
|
| Gepost door:
akro Op: 17/02/2005 10:54 |
|
| De 26ste zullen Wikio, Bertus en ik zegt de gek moeten laten gaan. Of jullie moeten zin hebben om in Winterberg te spareribben.<br /> Maar Maaseik it is lees.<br /> <br /> Eet jullie buikjes maar lekker rond de 26ste.javascript:emoticon(' ' <br /><br /> ps. Zilverdingske, ik zag dat het mail niet naar Bert is gegaan, heb je zijn mail adres niet, of ben je hem perongeluk vergeten?javascript:emoticon(' ' <br /><br />
|
|
| Gepost door:
zilver Op: 17/02/2005 15:30 |
|
ik heb het mailadres van Bert niet <br />wil jij het doorsturen en zou je mij het adres willen mailen voor de toekomst <br /><br /> alvast bedankt en veel plezier in Winterberg :> |
|
| Gepost door:
Mukkert Op: 17/02/2005 19:48 |
|
| 26-2 Maaseik. Goeie zaak, count me in. | |
| Gepost door:
Mukker Bieele Op: 20/02/2005 13:18 |
|
| Is Maaseik een zaak waar je je in kunt counten of zo. | |
| Gepost door:
SARS Op: 22/02/2005 19:40 |
|
| Maaseik is prima, Anny wil ons ( brasser1, brasser2 en ik ) brengen en halen. Brasser3 t/m brasser[n] moet iemand anders zich over ontfermen maar gelukkig zijn alle vrouwen zo bereidwillig om te rijden dus dat zal wel geen probleem zijn. :> | |
| Gepost door:
Rene Jansseen Op: 22/02/2005 22:29 |
|
| Door de nieuwe datum 26-02 kunnen Bert, Arnold en Wiko niet mee.<br /> Ik heb op 22-02 met alledrie gebeld, en ze hebben er geen moeite mee als de 26e<br /> gewoon doorgaat (ik vond het namelijk een beetje cru dat als Sven, de sies ut Rooy en Rene niet kunnen, de datum wel verzet wordt).<br /> Dus om een lang verhaal kort te maken: we gaan op 26-02.<br /> Nu zou het alleen handig zijn als we gebracht kunnen worden door de vrouwen.<br /> Terug kunnen we met een taxibusje.<br /> Annie heeft al aangeboden om ons te brengen, maar we zoeken nog een vrijwilliger, wat we zijn volgens mij met Juan, Sven, Marc, Mark, Rik en Rene.<br /> Wie kan/wil/durft?<br /> |
|
| Gepost door:
Miss Rib Op: 23/02/2005 11:11 |
|
Dan moeten jullie stoere gasten wel nog ff bespreken in welk restaurant jullie de ribben van mijn arme arme familie gaan afkluiven <br />Heeft iemand nog maaseiksuggesties behalve de twee die hier al staan, meldt ze dan :> |
|
| Gepost door:
Bieelke Op: 24/02/2005 23:28 |
|
| Ik rij ook laat even weten wie er mee rijdt i.v.m. oppikken.<br /> :> :> :> <br /> Bieelke |
|
| Gepost door:
Bieelke Op: 24/02/2005 23:30 |
|
| O ja moeten we niet reserveren daar in Belgie.<br /> Ben laatst met Mukkert in Maaseik geweest en toen zat het vol waar wij naar toe wilden gaan.<br /> |
|
| Gepost door:
zilver Op: 25/02/2005 10:36 |
|
| waar willen jullie gaan en hoe laat? dan reserveer ik wel voor jullie<br /> gaat rik mee? (ik heb gebeld en boodschap ingesproken dus dat hoor ik wel)<br /> <br /> wie gaat er bij bieëlke in de auto en wie bij ons?<br /> <br /> groet, die wijf van die sars <br />
|
|
| Gepost door:
Mukkert Op: 25/02/2005 17:02 |
|
| Loatj mich mèr bie-j Bieëlke inne waage zitte, dan goan ich zien guheim vanne spearribknauwelu ontraafele. As dètter nog plaats hieët inne kèr... | |
| Gepost door:
ranziggemuk Op: 25/02/2005 17:05 |
|
| Zilver, as dètstich wiltst reservieëren, dan ès dèt good, Maaktj mich neet uut woeë. Keestjt mèr waat uut. Asj dan achteraaf neet bevèltj, kinne vae dich doavan de schuldj gaeve. | |
| Gepost door:
Rene Janssen Op: 25/02/2005 17:19 |
|
| Het maakt mij geen hout uit: <br /> - hoe laat we gaan (maar liever niet voor 7 uur)<br /> - waar we naartoe gaan (maar Senor Sanches lijkt mij prima)<br /> - met wie ik meerij (mij laten ophalen door Annie kan, maar dat kan Marc<br /> natuulijk ook, of ik kan naar Marc lopen).<br /> <br /> Rene<br /> <br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5] |