| The Day After PArt I |
| Gepost
door : Bieelke
Op: 24/04/2005 19:04 |
|
THe day after part I.<br /> Um prcies te zeen de zellufdje daag noch. |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Bieelke Op: 24/04/2005 19:08 |
|
| Noa bet 3.45 ore.<br /> Opgestange 6.30 ore.<br /> Geine echte koppien un bitje wiet aaf.<br /> OP noa ut werruk.<br /> Noa de Middag pauze duchtig in gekakt en stieeds slomer.<br /> Thous de bank op pitten.<br /> <br /> Samenvatting :<br /> <br /> Kei kepot.
|
|
| Gepost door:
SARS Op: 24/04/2005 20:48 |
|
| Naar bed 4:30<br /> Op 11:30<br /> <br /> Dag gevuld met mensen (virtueel) kapot schieten en op de bank hangen :> |
|
| Gepost door:
Bensven Op: 25/04/2005 10:21 |
|
| 4:30 uur down for the count.<br /> 9:00 uur koppijn vrij opgestaan.<br /> 9:15 uur T-shirt in de hand was.<br /> 10:00 uur in de Auto naar Amsterdam<br /> 10:01 uur maag/darm systeem was het duchtig oneens met de inhoud.<br /> 12:00 uur Aangekomen in de Arena, alles toch binnen kunnen houden.<br /> 12:30 uur aan het diner<br /> 12:31 uur aan de witte wijn<br /> 14:30 uur de wedstrijd begint<br /> 14:31 uur licht gaat, net als bij Ajax zo goed als uit.<br /> 18:30 uur thuis<br /> 19:00 uur voetbal gekeken (op tv meer van gezien als in de arena)<br /> 20:30 uur peking express<br /> 20:45 uur licht definitief uit<br /> <br /> Al met al goed geamuseerd! <br /><br /> Sven<br /> |
|
| Gepost door:
Rene Jansseen Op: 25/04/2005 14:36 |
|
| Heb heerlijk geslapen in de auto.<br /> Het slapen is voortgezet op de bank.<br /> S'morgens om 07:00 besloot ik om de emaille van de wc eens van dichtbij te gaan<br /> bekijken. Dat was erg vermoeiend, zodat ik daarna tot 14:30 heb moeten uitrusten<br /> op bed. Daarna niet veel meer gedaan.:<<br /> Fijn dat je het leuk vond Sven. <br />Rene<br /> |
|
| Gepost door:
SARS Op: 25/04/2005 15:30 |
|
| Blije Sven is goed :> | |
| Gepost door:
mukkert Op: 25/04/2005 18:31 |
|
| pitten: 4.20 uur maar dan ook royaal PITTEN (met de capslock on)<br /> min of meer wakker: 10.00<br /> tweede keer wakker: 10.45 (val nog mee)<br /> uit bed: 11.15<br /> eten: nu even niet<br /> koppijn: nu even wel, geen hardhouten kop, maar ook niet erg ver ernaast. <br /> Activiteit 1: wandelen, als is wandelen een groot woord. Meer dan de ene voet voor de ander zetten is het niet geworden. Na een rondje van een half uur was ik KEPOT. <br /> activiteit 2: crashen op de bank<br /> activiteit 3: studio sport en vechten tegen de koppijn, gevecht verloren.<br /> om 21.30 ging het licht definitief uit.<br /> Wel goed geamuseerd, wel oppassen met strijken Sven, daar kan de print misschien niet tegen. |
|
| Gepost door:
Bieelke Op: 25/04/2005 22:11 |
|
| Jansseen waas de emaille al aan vervanging tow <br /> De echte bikkels doon ut tenminste in de vreeje natuur he Arko.
|
|
| Gepost door:
Wiko Op: 26/04/2005 08:14 |
|
| Volgens mij was ook nu weer de slagroom bedorven.<br /> Mijn maag was het niet eens met de inhoud.<br /> Op de Ringbaan heb ik daarop het gras gemest.<br /> |
|
| Gepost door:
Rene Janssen Op: 26/04/2005 20:59 |
|
| Ik denk dat het probleem hem zit in de snackjes die Akro en ik nog uit de muur<br /> getrokken hebben (ik hem immers geen slagroom gehad op mijn ijs).<br /> Ik kan me vaag iets herinneren dat jij toch ook een snackje uit de muur getrokken hebt Wiko? Als dat zo is, is wat mij betreft het mysterie ontrafeld. <br />En Bieelen: daar ben ik eigenlijk helemaal vergeten om naar te kijken, ik had namelijk ineens iets anders wat effe iets meer aandacht vroeg van mij. <br />Ik zal er bij een eventuele volgende keer wel op proberen te letten. |
|
| Gepost door:
bensven Op: 29/04/2005 16:37 |
|
Wel fricandel gehad, niet moeten kotselaroriseren... Al zijn er opweg naar de arena momenten geweest dat ik een hand aan de handrem had en de ander aan de klink van het portier.... Kwestie van goed kouwen zodat het gelijkmatig in je bloed komt?<br />
|
|
| Gepost door:
Rene Jansseen Op: 29/04/2005 18:05 |
|
| zou kunnen | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |