| Soldaatje spelen? |
| Gepost
door : Bensven
Op: 06/04/2005 11:28 |
|
Wie wil er nog een ouderwets soldaatje spelen? Ga dan naar de volgende link: [url]http://www.bestel.nl/catalog/product_info.php?cPath=70&products_id=625[/url] of lees onderstaand verhaal.<br /> <br /> Het lijkt me leuk voor het wildkamperen, een zondag in het bos, tijdens het spare ribs eten, of tijdens het bouwen op de bouwplaats. En het kost maar 45 Euries.<br /> <br /> Laat even weten of er interesse is (Juan en ik zijn vast van de partij) dan bestellen we in 1 keer.<br /> <br /> Grüssen von der überwachtmeister commendant herr führer general.<br /> <br /> Shocking guns<br /> Dit fantastische spel is met maar een woord te beschrijven, absoluut 'shocking'! Het is het beste schiet spel waar wij tegenaan gelopen zijn, de bekende laser shoot games zijn voor sissies vergeleken met dit spel.<br /> <br /> Dit laser shock spel wordt compleet geleverd met twee pistolen en borstplaten. Elke speler maakt met behulp van de gespen de borstplaat vast op zijn borst. Activeer je Shocking Gun door op de reset knop te drukken en te richten op de borstplaat van je tegenstander. Op dat moment beschik je over zes levens. De lichten en realistische geluiden op de borstplaat worden geactiveerd and your ready to rumble!!!!!<br /> <br /> De shocking guns kun je instellen in low en high mode, respectievelijk krijg je een harde of zachte schock wanneer je word geraakt.<br /> Als je kiest voor de low mode, dan valt de shock die je krijgt mee, maar als jij je tegenstander raakt in deze mode verliest deze maar 1 leven, als je je borstplaat in High mode zet krijg je een stevige shock te pakken als je wordt geraakt. Daarentegen, als jij je tegenstander raakt verliest hij direct twee levens.<br /> <br /> Elk pistool is uitgerust met vijf 'kogels', wanneer je deze hebt verschoten moet je herladen, door je pistool door te laden<br /> door middel van de handgreep bovenop je shocking Gun, na 5 seconden wachten kun je weer aan de slag. Cool detail: wanneer je herlaadt hoor je een vette 'reload-sound'!<br /> <br /> De Shocking gun set bestaat uit:<br /> <br /> 6x AAA batterijen (meegeleverd) <br /> 2x auto-reload shocking guns <br /> 2x borstplaten met status indicators <br /> 2x gespen voor borstplaat montage <br /> instructie boekje (engels) |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
SARS Op: 06/04/2005 19:48 |
|
Sven, zullen wij ieder 1 set nemen ? lijkt me erg leuk om met 2 guns rond te rennen dan kunnen we ook een rugplaat monteren, kun je lekker iemand in de rug schieten :>
|
|
| Gepost door:
Bensven Op: 09/04/2005 14:55 |
|
| :> OK!<br /> Meer liefhebbers?<br /> |
|
| Gepost door:
Rene Jansseen Op: 07/05/2005 15:43 |
|
| Lijkt me leuk voor een keertje, maar ik zal geen set aanschaffen.<br /> |
|